Gjett hva? I fjor på denne tid var det og mye snø i Stavanger :)

24 02 2010

Hvorfor har jeg glemt det allerede nå? Nei takk, ingen kommentar om alder og kortidsminne. Her er i hvertfall bildebevis, dersom det er flere som har en hvit flekk eller svart hull når det gjelder snøen som fallt i fjor.

Her er en liten Ocho ute og leker med Ciggi, naboens «selskapshund». Ocho er her 3 mnd og har vært hos oss i 4 uker.

lek i snøen - i 2009

hei her jeg

Du e tøff og kul

Jeg prøver meg jeg

sånn ja, hva sier du nå lille venn?

Nei,nei du må ikke løfte på hodet.

sånn må du ligge, flink bisk Ciggi

en omgang til? plz

det var da ikke så morsomt

Handlinger

Information

3 responses

25 02 2010
arne

Tøft å få se at Ocho også har vært liten. Synes synd på Seis som må leve med en slik propell. Hadde det vært Yerke, så vet ikke jeg. Sett grenser Seis. Hilsen Hermann og Yerke.

27 02 2010
Rosa skyer

Utrolig fin rottweiler! Elsker de hundene! ❤

27 02 2010
ochoogseisside

Ciggi er verdens beste rottis, flyttet inn i nabohuset for vel 5 år siden. Brukte 2 mnd på å få kontakt med vår sære hovawart-jente, men siden det er de nesten som et ektepar å regne 🙂 Han er kommer på besøk hver dag 🙂 – vi regner han som en i familien.

Legg igjen en kommentar

