Hvilke facebookgrupper er du med i?

22 02 2010

Er det noen som har helt oversikten? Kan det være at du har akseptert eller bare klikket ok på noe du absolutt ikke vil ha noe med å gjøre. Er du med i en gruppe som går helt på tvers av din egen mening, oppfatning, smak eller livvstil?

Det skjer, vet det selv. Det hagler til tider inn invitasjoner, og i farten går det an å trykke på aksept istedet for ignorere. Jeg har heldigvis alltid vært obs på akkurat dette, da ble jobben mindre. Det tar faktsik tid å melde seg ut, først må du inn på gruppeoversik, deretter inn på den gruppen du vil ut av for der å melde deg ut. Det er enkelt, men tar tid.

Mange grupper er rasistiske, fordømmende, forhåndsdømmende og til og med ulovlige.

Se feks. her politiker medlem i gruppen » Vi som krever en ikke-muslimsk taxisjåfør». Han hevder han ikke ante han var medlem før han ble gjort oppmerksom på dette.

Vi har og facebookgrupper som blir anmeldt, som feks. » Få Mullah Krekar Ut av landet!!!

Men for all del, det finnes grupper som nytter og som er morsomme. Det er grupper for de som er i mot grupper, for grupper og liker pære is. De nådde faktiske frem og til våren kommer den.

dagens bilde er stjålet fra http://www.hove-tronnes.com/apollo.jpg Jeg tror det er bestefar til Seis, hvis han bodde i nærheten av Arendal da. Han var verdens fineste blonde hanne, det må være han her.

blond hoffegutt, er det Seis sin bestefar?

Handlinger

Information

3 responses

23 02 2010
Marie Skarpaas Karlsen

sv: Takk, og fint at ikke har samme humor som meg. Dette med lesbisk er fra et tidligere innlegg, og du hadde forstått meningen med det om du hadde lest bloggen min før.
Jeg håper inderlig at pedagogikken min suger, for hele innlegget var ment som en spøk fra min side, og jeg vil tro nesten alle forsto det.

23 02 2010
ochoogseisside

Men ikke alle forstår ironi skjønner jeg 😉

14 03 2015
Torunn Kolberg

Heisann 🙂 Dette er Apollo ja, bestefar til Seis 😉

Legg igjen en kommentar

