1. Juni – wow betyr det at det er sommer nå?

2 06 2010

Da var det allerede juni, tida flyr når det er travelt. Men hva er det jeg gjør da, som gjør at dagene flyr? Jeg tror oppriktig at døgnet er kortere nå enn det var før. Da var det alltid lenge til jul og sommerferie, mens nå står ferier og høytider rett og slett i kø. I går tok jeg mine 4-bente venner med meg rundt Jåttånuten, de fikk lov å gå ibånd – noe som de synes er plagsomt. Spesielt Seis så ikke vitsen, hun ville i utgangspunktet ikke gå i det hele tatt. ( Bjarne kom hjem i det vi gikk) Hun ble dratt rundt av Ocho, som da også ble godt sliten. 35 kg tilhenger er tungt for en liten kromis:).

Senere på kvelden ble det vindstille og da ville Bjarne prøve de nye seilene på båten. Da gikk turen til Lundsvågen. Det så bra ut, skal se det blir en seiltur på oss snart…

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

