Lukt på do og dopapir.

16 11 2010

Nå har det egentlig ikke særlig populært med forskjellige deilige kjøpedufter på doen hos oss, og i dag ble jeg minnet på hvorfor. Det var en kvalmende lukt på badet, da jeg kom hjem. Fant til slutt ut at det var handlet inn sånne morsomme blå greier som settes fast på innsiden av toalettskålen. WC-Duck – æsj, blir ikke kvitt lukta selv om vi skrapte av hele klumpen. Tror jeg må hive hele esken i søppelet hehe. Det var den blå vi hadde, ser den finnes i gult også, men den skal ikke testes. Det tror jeg innkjøpssjefen og er enig i, selv om så aldri så festelig ut på reklamen. Lurt igjen!

Slik som jeg også ble sist jeg kjøpte toalettpapir, valgte ett med svakt rosa mønster. Så litt delikat ut, hehe, det rosa var «malt»/trykt på med hard «maling» som gjør det vondt å bruke. Kredit til de som har laget en feilvare og klarer å selge den 🙂
WC-ducken får snart selskap i søppeldunken, som snart lukter skikkelig kvalmt.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

