Mitt liv som hund

19 10 2010

Hei, det er jeg som er Ocho – en snart 2 år gammel Kromfohrländer gutt. Jeg er en veldig søt, ordentlig og snill gutt, og livet mitt er nesten perfekt. Men jeg har et problem, egentlig er det to, en Hovawarttispe på snart 11 år og en risensnauzertispe på snart 2 år. De driver meg til vanvidd, jeg kan ikke gjøre noen ting før de er over meg, gjør og drar meg bortover gata etter bånd, sele og you name it.

Tror dere meg ikke, se selv – dette er bare en liten antydning på maktforskjellen. Meg 12 kg og 40 cm, og de abnorme jentene, er det rart jeg sliter. Puh, godt å få fortalt noen om hvordan jeg av og til føler meg.

Handlinger

Information

One response

22 11 2010
Arne

Jeg forstår deg veldig godt Ocho. Vi som er minst burde få bestemme ALT. hilsen Yerke

Legg igjen en kommentar

