Den gamla hyttå!

26 09 2010

For 10 år siden, var vi så heldige å få låne en hytte for en lengre periode. Dvs vi disponerte hytten som vår egen i en lang tid, et par år. Hytta ligger ikke langt fra Stavanger, og den ble flittig brukt. Gutta har gode minner derfra, og det tror jeg faktisk Seis har og.

I dag var Bjarne, Seis, Ocho og eg på tur til den gamle hyttå, det var koselig. Den så akkurat ut som da vi forlot den, er ikke brukt noe særlig siden da…. Seis fant favoritt sitteplassen sin igjen.

Det er et utrolig fredelig sted 🙂

Her er en lite film, ispedd gamle bilder fra aktiviteter ved den gamla hyttå, som vi alltid har kalt den.


Handlinger

Information

2 responses

28 09 2010
hermann og/and Yerke

Så kjekt at du fikk lov til å besøke «gamle tomter» igjen. Kan tenke meg at du hadde fantastiske dager der uten Ocho. Hermann

28 09 2010
ochoogseisside

Der hadde jeg det fint ja, og da var jeg jo ung, og sprek også. Skulle hatt han lille «spretten» der da, så skulle han fått sett hva en ung hoffedame er god for 🙂
Seis.

Legg igjen en kommentar