…men det er mildt!!!!

31 07 2010

Fra godt over 30 grader, blå himmel og sol til – ja hva til? Men det er nå mildt 🙂 Det var det uttrykket min mor brukte da jeg ringte henne fra Kreta, og jeg mente det var et morsomt uttrykk midt på sommeren. Men etter å ha vært hjemme i halvannet døgn, må jeg si at jeg har ikke et bedre uttrykk – for det er mildt. Men det er alt og, men siden jeg nå har 2 uker til med ferie så gidder jeg ikke å klage. I fjor tagg jeg om å få begynne å jobbe igjen en uke før tiden, men i år skal jeg holde ut. Nå har jeg vasket klær for hele gjengen, att jeg gidd. (og att på til strøket alt) og brukt resten av dagen online. Her er en liten teaser fra Elafonisi på Kreta…

Handlinger

Information

3 responses

31 07 2010
Arne

He Ocho å Seis au komt heim? He dei det bare bra? Me he ikje høyrt i frå de på lenge nå.

Hermann og Yerke

31 07 2010
ochoogseisside

Ja nå er me heima igjen, men har det veldig travelt med å passe på så de ikke drar fra oss igjen. Det vil si at hele familien går rundt og snubler i 2 hunder hele dagen, og ingen kan reise seg fra stolen uten vi spretter opp. Ingen skal lure oss nei.

31 07 2010
Arne

Sånt gjør me au. Det hjelpe. Nå får med alltid være med begge to. Men shoppingturer vil me ha okke frabedt. Då e det bære heima. Stå på å ikje la dokke lura. Ikje la de få meir enn 1 meters avstand te dokke. Kjempekjekt å høyre at alt sto bra te me dokke.

Legg igjen en kommentar

