That Special Book in My Life

14 07 2010

En bok jeg gleder meg til å lese ferdig, under de rette forhold.

Tre kamerater, av Erich Maria Remarque, er en bok jeg ikke har lest om og om igjen. Jeg har faktisk ikke lest den ferdig enda, med hensikt. Det er min sommerbok, fra 10 år tilbake, den lå i en gammel hytte vi lånte en sommer. Jeg leste i den ute, i en gammel eplehage, hele stemningen var spesiell. Jeg har ikke boken selv, men det er godt å tenke på den. Og jeg gleder meg til å lese den ferdig, for så å lese den en gang til. Kanskje dersom vi kommer oss på sjøen i sommer……

Powered by Plinky

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

