Dagens lunsjbilde(r)

29 06 2010

Litt sent ute, men her er dagens lunsjbilder. I dag er/var det ikke samme været som igår, det tom kom noen dråper med regn og vi fikk en liten joggetur. Det er stille i heimen, Armand på Bømlo, Einar hos en kompis og Bjarne i båten. Bare 2 søte små vofser er hjemme med meg, Dvs Seis ble fornærmet på Bjarne og ligger ute i gangen i protest . Hun ville vært med han. Men Ocho er nå her med meg. Jeg har vært kjempeflink og strøket masse klær 🙂 er fornøyd me meg sjøl då. Og ikke nok med det, symaskinen kom på bordet (omg) speiderskjortene ble endelig oppdatert men nye merker. Legg merke til r i slutten av ordet, det er flertallsending – ja det var mange :). Men det var lønsjbildene mine da; her er de:

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

