Du må jo ringe først…..

21 06 2010

En liten hverdagsbetraktning; forrige uke fikk jeg telefon fra min sønn, 14 år, han hadde skadet tommelen på skolen. Den var hoven, vond og hadde rar «stilling», han trodde den var forstuet eller hadde brudd.

For å få avklart det fort, ba jeg han gå til legekontoret med en gang. (orket ikke timer i kø på legevakten senere på kvelden) Jeg avtalte at jeg skulle ringe og avklare dette, og ringe tilbake til han.
Det var lett å komme igjennom på telefon, og jeg spurte om de tok i mot «akuttpasienter». Dette bekreftet de at de gjorde, og jeg forklarte da hva problemet var og om det var greit at han stakk bort nå.

NEI, det kan han da ikke – det går ikke å bare komme bort, du må jo ringe først…..

jeg ringer jo

du må jo ringe først

ps..
Det gikk greit, tommelen var kraftig forstuet og legekontoret er normalt veldig imøtekommende og grei 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

