Påsken kom som jula på kjerringa.

23 03 2010

Nå går tida så fort at jeg bare «halser» etter. Påske allerede, det er minst en uke fortidlig. Hva kan jeg gjøre med det? Ingenting. Får bare ta fri og kose oss, for det er jo det vi skal i ferien.
Ocho og Seis får en overraskelse, for vi skal på familiebesøk på østlandet. Det gleder vi alle oss til, men det Ocho og Seis ikke vet er at der er det kommet familieforøkelse. En liten Dogo Canario jente 🙂

Dogo Canario

Bildet har vi stjålet fra Cathrine, vi må jo ha et bilde av Brooke i bloggen til onkel Ocho og tante Seis

Ocho må trene litt på hverdagslydighet før vi drar på besøk; her en liten film fra dagens skoleminutt.

Handlinger

Information

3 responses

23 03 2010
Arne

Så flink du har blitt Ocho. Ser at jeg må skjerpe meg dersom du ikke skal få forsprang på meg. Jeg får bruke påsken godt for å ta deg igjen. God tur til østlandet. Hilsen Yerke
PS. God tur ønskes også til Seis, og menneskene deres. Hermann er med på hilsningene.

24 03 2010
Kjetil

Kuuult! Ocho vet godt hvordan man fikser en Dogo Canario. Onkel Rico var jo tilstede fra første stund i hans liv 🙂

25 03 2010
ochoogseisside

Det var godt å høre 😉 var litt bekymra for den lille tassen. Men nå har vi altså en ekspert med oss, supert. Litt av en type Ocho i grunn, først en stor tøff Dogo Canario og rett til en like stor Rottweiler 🙂 Ikke rart at han går med lette skritt og hodet høyt.
Eller kanskje det er bekymret jeg bør være….

Legg igjen en kommentar

