Sykkel(b)logg

22 03 2010

I dag har jeg syklet til jobben for første gang i år. Det er så sent på året at det er helt lyst når jeg starter klokken 07.00 🙂
Det er ikke så veldig langt, strekningen varierer fra 10,5 km som er den korteste jeg har målt og oppover. Det vil si at det er forskjellige ruter å velge, alt etter tid, føre, vær og vind og lyst selvfølgelig.
I dag var det den korteste inn til byen. Det er over Nato og ned på gamleveien og følge denne hele veien innover. Da er det kjekt å ta sørmarka hjem igjen. Det ble da ca 21-22 km i dag, jeg kjenner det faktisk godt i rumpa.
Blir sikkert en sår tur i morgen, hvis det ikke regner i tillegg til vinden som er lovet da. Kan godt sykle i regn og vind, men ikke når det er på en gang – må vente til formen er litt bedre.

Kommer ikke klar noen hundebilder;

Den rapper jeg, hun når meg aldri igjen....

kromisvekt mot hoffevekt

Sånn går det når du absolutt skal spise opp alle pinnene jeg vil leke med

Så til slutt enda enda noen som har startet sesongen for i år;

Hvem kan segla forutan vind

Einar på en Bic 293 rigget med en 6.5 m2 - det var til slutt ingen vind 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

