Eg blir så forbanna! Kvinner bak rattet.

19 03 2010

Fått lappen på postordre, eller?

Det er rart hvordan folk, inklusiv meg, endrer personlighet med en gang vi kommer bak rattet i en bil. Fra å være ganske rolig og avbalansert, endres man til en trafikkbølle. Banner og hyler, rett før det koker over under topplokket. Vi skaper farlige situasjoner, bare ved å være sint.
Men grunnen er jo at alle andre kjører som tullinger, skulle tro de hadde fått lappen i posten alle menn. Det er så si et unntak dersom jeg treffer på en mann som kan kjøre bil.
Aldri praktiseres «flettekjøring» i rushtrafikken. Jeg har rett! er mottoet til de aller fleste. Til og med de jeg slipper inn foran meg, er tullinger. De stopper opp fordi de skal i den andre filen NÅ – istedet for å kjøre 2 meter lenger frem og jeg kunne kjørt forbi til høyre, mens de venter på å få bli sluppet inn i neste «kø» Idioter!
Godt det er helg!

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

