Hjemkomsten

18 03 2010

I går ettermiddag, når jeg Ocho trodde at jeg aldri skulle se huset mitt igjen, kom plutselig Tim og hentet oss. Seis ble kjempeglad og sprang rett til bilen hans, ja for Seis vet hvilke biler naboene har. Jeg vet ikke helt hva jeg trodde, egentlig bare at nå blir jeg lurt igjen.

Selv om vi egentlig har hatt det fint på kennel, nå vet jeg litt om hvordan det er å være hund. Ganske spesiellt.

Og vet du hva de har kjøpt et Flip Video kamera, som er beregnet for sånn som dette; dere får nå se hvordan det var når vi kom hjem og hele familien vår var på plass.

Handlinger

Information

One response

20 03 2010
arne

Hei Ocho og Seis. Kjekt og se at dere er vel hjemme igjen, og at også menneskene deres endelig kan gi oss noen levende bilder av dere. Nesten som å ha besøk av dere i stuen jo. Gleder oss til å se mer av dere på video. Hilsen Hermann og Yerke.

Legg igjen en kommentar

