Vi er plassert på kennel!!

14 03 2010

I dag fikk jeg en overraskelse. Jeg trodde vi skulle ut på tur som vanlig, hoppet glad og fornøyd inn i bilen med Seis. Vi kjørte mot hundeskogen, men i stedet for å ta av som vanlig, fortsatte vi et lite stykke til. Da bilen stoppet, så jeg en stor hest utenfor bilen. Det var litt skummelt, og da vi slapp ut var det en dame der som virket kjempehyggelig. Det var så mange spennende lukter der, at jeg måtte bare sette nasen i bakken med en gang. Vi fikk komme inn bak en stor port, der luktet det enda mer spennende. Seis var ikke så ivrig, hun passet litt på Bjarne og Anne. Jeg glemte helt det, og med ett var de borte og vi var på kennel.
hilsen Ocho, Seis hilser også.

This slideshow requires JavaScript.

Ocho skal avgårde til kennelen.

gutta måtte få litt ekstra kos før vi dro fra de.

Der var alle på plass

Så lenge det varte, Ocho måtte ut et par ganger før han ble sittende.

Jeg liker deg, men jeg vil helst være med hjem igjen.

Det var veldig spennende lukter her.

Wow, vi får være med inn der og.

Hvor er vi egentlig? Kennel? Hva er det?

Vi henter dere igjen på onsdag, dvs Tim kommer å henter dere.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

