Evolusjonsteori i praksis….

12 03 2010

I løpet av nesten tre sammenhengende måneder med snø og is har det skjedd en fysisk forandring med meg. Merket det spesielt i dag da jeg var på vei inn i bilen, det er ikke det at jeg bruker bil hver dag i stedet for å sykle.
Selv om det var et poeng i seg selv.
Men ganglaget mitt har endret seg. Fra å være frisk og ledig, uten å tenke på uante farer som is på veien, er det nå forsiktig subbende og prøvende. En fot forsiktig foran den andre, en lett skliende bevegelse forover. Den bevegelsen var der bare, jeg tenkte ikke at nå må jeg være forsiktig fordi det kan være glatt. Det var mer som om kroppen og underbevissheten jobbet for seg selv, de visste det kunne være glatt og var forsiktig.
Grunnen til at jeg merket det i dag, er at det var ikke glatt. Og da ble denne måten å gå på helt feil, jeg ble oppmerksom på jeg gikk på en merkelig måte. Hmmm. lurer på om jeg kan snu evolusjonen?

De første kromfohrländerne

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

