Ikke akkurat slakk line men…..

11 03 2010

Ocho blir utfordret hele tiden, og som regel tar han utfordringene på strak labb…

Her er det Einar som vil ha han til å balansere på gjerdet over til bod-taket, og det klarte han selvfølgelig.

Ocho får instruksjoner

og godbit!

Og så bare går du den veien.

OK? GÅ!

Flinke! jeg visste du var tøff nok.

Tøff? Jeg var jo nødt.

Nå bare tok jeg ett skritt og hoppa resten, like greit.

En gang til? Skeptisk!

Alt jeg gjør for ett par godbiter....

Hvor er kvalitetssikringen da? Snø på lina?

Dette er jo enkelt.

ett langt hopp nå så er jeg i sikkerhet

Hva er det Ocho styrer sånn om, det kan da ikke være så vanskelig.

Du Einar? Kan jeg og prøve plz

Armand, gi ett lite dytt bak da

OMG! ett lite dytt sa jeg.

Hei, ikke gå da, jeg kan vel prøve 23 ganger til..

Handlinger

Information

4 responses

11 03 2010
Jette

Hold da op en agility hund 🙂

11 03 2010
ochoogseisside

Jepp 🙂 han er så dyktig.

11 03 2010
Arne

Syns du var kjempeflink Ocho. Hvorfor skal vi gjøre mer enn nødvendig for godbiten da. Du gjør helt riktig Ocho. Ellers så er jeg nå blitt ca. 40 ca. høy, men er lett som en fjør. Pass på å få så mang godbiter som du kan, og gi meg noen om du vil. Hilsen Yerke.

12 03 2010
ochoogseisside

wow, da er du like stor som meg – så lenge det varer. Alle vokser forbi meg, men det er helt greit – jeg får fortsatt plass i fanget xD Vet ikke om jeg klarer å gjemme godbitene Yerke, er nødt å spise de med en gang slik at ikke Seis rapper de.
Ocho

Legg igjen en kommentar

