vår og fest i hagen!

6 03 2010

I dag, til tross for 30 cm med snø, minst, fikk vi vårfornemmelser de lux. Trær ble beskåret, snø fjernet fra tak og terrasser. Ocho var veldig flink og hjalp Armand å fjerne snøen fra taket på boden. Seis og Bjarne gav Einar gode råd i beskjæring av de høyeste trærne. Og slik gikk det;

her skal vi fjerne alt snøen Ocho

Da setter vi igang, er du klar ocho?

Kromfohrländer er ingen brukshund sier du?

Men hva er du da? Selskapshund, hahaha..... veskehund!

Hva mente han, er jeg ikke god nok?

Vakthund? Er du sikker?

Ja vakthund, og se der er noe skummelt.

Nei gi deg da Ocho, det er jo Einar som klipper greiner i treet

jada, han ser farlig ut, men han er ikke farlig.

Kom igjen Armand, dette går for tregt.

Det er bra Ocho hjelper meg, for ellers hadde jeg aldri blitt ferdig, not.

Seis, hva gjør du der nede?

Jeg passer på at dere gjør det skikkelig, det er en viktig jobb og så er jeg penere og eldre enn deg.

Den skjønte jeg ikke, men det tør jeg ikke si - hun kan tro jeg er dum.

Ikke den, den lenger oppe og lenger til høyre litt nedenfor den andre....

Ikke greit å være Einar, kommandoene er mange og rare!

Ikke greit å være Einar, kommandoene er mange og rare!

Hei, du - du som skriver her ja, hva mente du med det?

Armand og Ocho, det er bra jobba!

Ok, da var det bare terrassen igjen - er du klar?

jeg er klar, bare vent litt.

Flink du Einar, kom ned nå!

Handlinger

Information

4 responses

6 03 2010
Solveig

Søte bilder og veldig søte hunder:)

6 03 2010
ochoogseisside

Takk 🙂 det var kjekt å høre

7 03 2010
BeateH

Herlig «billedserie» 🙂

7 03 2010
ochoogseisside

😉 alltid gøy å ta bilde av morsomme hunder

Legg igjen en kommentar

