Mens vi venter på våren 2010…et tilbakeblikk til våren 2009, Hafrsfjord

4 03 2010

Det ser ut som seilsesongen ikke starter med det første, det blir litt kaldt på fingrene når det ikke er så mange varmegrader i luften. Ocho og Seis gleder seg veldig til at vi skal begynne å dra til Haffa igjen, der er det gøy.

Her er noen bilder fra i fjor, med en liten valp som måtte tape ørene sine.

Du Seis? skal vi leke?

Klart vi skal leke, kom da.

Den vil jeg ha.

Bare kom du lille venn, hvis du tør...

Det så for skummelt ut, jeg gjemmer meg litt her jeg.

Ta pinnen min liksom... den lille tassen kan ikke komme her å gjøre som han vil.

Da får jeg finne noen andre å leke med

Kanskje det er noen her borte

Jo her må det være noen, kjenner en spennende lukt

Vil du leke med meg? Seis gidder ikke.

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

