Søndagstur i Hundeskogen 21.2.2010

21 02 2010

Vi trosset vær og vind, og kom oss ut på tur. Det var bra..

ligna litt på Ciggi han der.

jeg stikker!

hvor skal vi begynne?

Du Seis tar de store, så hilser jeg på de som er litt mindre enn meg.

Den vil jeg ha!

Seis har nå glemt at hun egentlig ikke liker å gå ut på isen.

stor gutt som ikke ville gå igjen.

Tror verdens tøffeste kromis skjønte at her kom han til kort.

midt ute i elva

Den vil jeg ha

pinneleken 2

litt drakamp er gøy.

Han var litt for tøff for meg.

Siste øvelser for å trette ut ungdommen før vi drar hjem

Ikke noe problem å få full oppmerksomhet fra de to.

hinder lager vi selv!

tilbake igjen og

tunnell finner vi under veien

hei hei, er det her utgangen er?

hun her var tøff, men fin.

Nå blir det godt å komme hjem igjen.

Handlinger

Information

4 responses

21 02 2010
Jette, Danmark

Hej Anna
Hvor er de dejlige Seis og Ocho 🙂 og sikke nogle dejlig billeder. Hilsen Jette

21 02 2010
ochoogseisside

tusen takk, vi er også veldig fornøyd med de to 🙂

21 02 2010
olinesunivers

De er skønne:) Vi har sendt de sidst 2 hvalpe afsted idag, så her er meget stille nu.
Fortsat god søndag.
Vh Anja

21 02 2010
ochoogseisside

Takk;)
Uten valpene blir det vel stille ja, men med to kromiser og en katt i hjemmet er det kanskje ikke helt stille? ;))

God søndag til dere også,
mvh
Anne

Legg igjen en kommentar

