Pedro Carmona-Alvarez; Rust

21 02 2010

Som ønsket fikk jeg bøker til jul, Jon Nesbø – Panserhjertet, Roy Jacobsen – Vidunderbarn, Daniel Mendelsohn – forsvunnet, Henning Mankell – Den urolige mannen og Rust.

Det er Rust jeg holder på med nå, jeg er kommet 2/3 og inni «2 del» og er litt forvirret. 1 del handler om bandet The white house, oppvekst og ungdomstid. Jeg får hele tiden assosiasjoner til Beatles, 4 ungdommer som starter band. Oslo på 60 tallet. Bandet slår igjennom, de gjør det bra ute i den store verden. En av medlemmene forsvinner, og dukker plutselig opp i siste del av historien. Dette er mer en politisk historie fra Chile under militærkuppet. Jeg gir aldri opp, men det har tatt tid. Det er ikke bare romanens skyld, det å starte lesingen i ellevetiden om kvelden er ikke lurt.

12.3.2010: er ferdig med boka, siste del var ikke helt i min gate, kunne like godt lagt den fra meg!

dagens hoffebilde er stjålet fra www.animaliannunci.com

ikke rart vi valgte hoffe for ti år siden 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

