Bollesøndag, en lang deilig dag.

14 02 2010

klokken er bare fem og det er fortsatt lyst ute, det har vært en lang og deilig dag. Fin og delvis fredelig formiddagstur, vi traff på Lela i skogen og da ble det full rulle som vanlig. Men det er bare bra at de to tenåringen får ut futten og blir slitne, vi klarer ikke å «slite» de ut på samme måte.

tjutriks, ta tak i trekkselen og vippe meg rundt på den måten.

Seis blir og sliten, sliten i hodet av å se på de tullingene og hun må kjefte litt og korrigere litt osv.

Seis kommer for å rydde opp

Videre har dagen vært heller fredelig, ikke sol i dag forresten, uvant.
Hørt Einar i førerkortteori og naturfag, mens han laget boller. Grei arbeidsdeling for meg.

det skal bli godt med nystekte boller

ocho har fått en liten dose trening, er blitt såå flink.

se kor flink jeg er

Men aller flinkest er han til å se søt ut

Kontakt med meg har de i hvertfall

Handlinger

Information

2 responses

15 02 2010
hermann og/and Yerke

Helt enig med deg Seis. Det har kjempetøft og mye arbeid med å holde disse ungdommene i ørene hele tiden for å lære de litt hundevett. Håper du ser resultater slik at du kan få slappe av litt innimellom. Hilsen Hermann

15 02 2010
ochoogseisside

Det er håp Hermann, det er håp. «mine» ungdommer har ihvertfall respekt for meg, og når jeg «sier» noe så hører de. Og etterpå så smisker de veldig mye, for at jeg skal bli blid igjen. Men det er slitsomt, de glemmer seg ut hele tiden….

Legg igjen en kommentar

