Har facebook nå utspillt sin rolle?

13 02 2010

Det kan virke som om de ikke har kapasitet til alle de som er facebook brukere, og alle applikasjonene som er tilgjengelig. Jeg har merket en gradvis treghet når jeg har vært på facebook, helt til nå. Nå kommer jeg ikke inn lenger, og hvis jeg klarer det så er det. Det er umulig å søke, trykke, velge osv.
Har notert en del forum rundt om på web’n som selvfølgelig har forkjellige meninger om dette. Det siste jeg hørte var at Facebook var klar over problemet, og at det skulle vært fikset i går!? Jeg kommer ikke inn i dag.
Fortsetter det slik, regner jeg med at en god del bruker gir opp og feks. begynner og blogge istedet. Kanskje like bra?

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

