Eg har eit problem.

12 02 2010

Høyres kanskje sært ut, men det er eit problem for det. Det er eit litt pinlig problem, veit ikkje om så mange andre som er i same bås. Tabubelagt tema kanskje?
Men greit, kvar gong eg går på do så skjer det same. Absolutt kvar gong, eg tullar ikkje. Dei siste 20 åra har eg hatt det slik. Det som skjer er at eg setter meg ned, og da høyrer eg – Kor e du? eller Er du der? bli ropt ut i heile huset. Det slår aldri feil. Dersom eg føle meg oversett kan eg berre gå på do.
Og ikkje nok med det, dersom dei ikkje roper så blir lyset slått av. Hos oss har ikke bada vindauge! Det vil sei at det blir heilt mørkt.
Dørene i huset vårt er slik at dersom du ikke bruker makt og hører låsen klikke, er dei ikkje skikkeleg lukka. Hvis ikkje eg blir ropa på, eller fått lyse slått av, går det litt og så stormer det inn ein eller to hundar. Kjempeglad over å ha funne meg, dei går igjen og der sit eg med døra på vid gap. Festlig.
Den episoden eg hugsar best er denne, hund, mann og born var ute, og eg tenkte at nå kunne eg kanskje oppleve det som står for meg som uoppnåelig, få fred på do. Ka trur dykk skjedde? Jo da levde katte vår fortsatt, og etter ei stund hørte eg noen lyder utanfor døra. Eg lurte på kva det var, og litt etter kom det en sort og hvit kattepote stikkande inn under døra (luftesprekk). Det var der og da eg gav opp. Nå berre svarar eg hyggelig og tenkjer at nå er det ikkje så lenge til eg kanskje er ei gamal einsom kjerring, da skal eg ihvertfall nyte freden på do 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

