Jeg lurer på om jeg får se mannen i månen?

30 01 2010

Hvis du er litt interessert i verdensrommet, bør du se etter månen i kveld. Fullmåne! I kveld er den så nærme jorda som den vil komme i løpet av 2010. Den er mao 14% større enne når den er lengst borte, og er du heldig og har klarvær vil du merke at den virkelig lyser.

Jeg så den i går kveld, og den var enorm. Gleder meg til i kveld. Eneste bekymringen er at det er overskyet og snør. Men det klarner sikkert opp.

Kanskje månenmannen sitter på månen og gleder seg til å se jorda? Det er mulig å se fjell, skygge og hvorfor ikke månemannen?

Handlinger

Information

2 responses

31 01 2010
Arne

Månen på mannen er ihvertfall ikke så kjekk.

31 01 2010
ochoogseisside

he,he, nei d e sant – men d blir vel det eg må se etter – siden det var helt overskyet…

Legg igjen en kommentar

