Regn, regn, øsende regn….. det er det vi ønsker oss aller mest.

26 01 2010

Jeg trodde aldri at jeg noen gang skulle ønske meg regn, mildvær og regn midt på vinteren. Men nå er det helt håpløst å gå, selv for meg, en ungdom i min beste alder 🙂 Det er is, is over alt, i gatene, for fortauen og tom i skogen. Det vi trenger er mildvær og regn, men helst over litt lenger periode enn det som er lovet. Ellers blir dette helt katastrofalt, masse regn som ikke renner unna. Alle kummene er tildekket av tykk is.
Når dette da fryser igjen, som det er trussel om…… orker ikke tenke tanken.

Derfor mimrer jeg heller litt, her er Ocho med sin største helt – Ciggi.

Ha, hvor er kreftene dine nå lille venn 😉

Handlinger

Information

3 responses

27 01 2010
Arne

Se det. Noen får ønsket sitt oppfylt.

27 01 2010
ochoogseisside

🙂 og da må vi bare fortsette å ønske sterkt at det regner akkurat lenge nok til at isen forsvinner. Hvis ikke må vi, både de på 2 og 4 melde oss inn i ekstremsport-gruppa «ut å gå på fortau, gate eller turstier».

16 02 2011
Ace

Herlige bilder!
Deilig å se sosiale, glade hunder!

Hilsen
Aceogmor

Legg igjen en kommentar

