På Hellestøstranda er det flott!

24 01 2010

Sol, sjø og en lang fin strand med mange herlige hunder – det er livet det. Idag har vi hilst på New Foundlander, Schäfer, Golden Retriever, Cairn Terrier, Soft Coated og mange flere…..

Seis får litt fart over seg også når vi skal på stranda.

Ocho i full fart.

Ocho har fått øye på noen han har lyst å si hei til.

Vi må sjekke både foran og bak, ikke sant Seis?

De var STORE, og TO.

En utolmodig Kromforländer vil ned på stranda NÅ.

Kjekt å leke!

Jeg og kan hoppe.

Seis venter tålmodig på belønningen for at Ocho får hoppe over henne.

Ocho i luftig svev

Vellykket tur, når vi treffer så mange hunder.

Fint på stranda i dag

En som var mindre enn meg jo, kult.

Handlinger

Information

4 responses

24 01 2010
hermannogvenner

Så kjekt dere så ut til å ha det idag. Yerke takker så mye for kikken.

25 01 2010
ochoogseisside

Hei Yerke,

hvordan er det å komme til et nytt hjem? slitsomt? Det går greit, bare pass på å få menneskene til å gjøre som du vil… Det er det som er hemmeligheten for å få det bra, tro meg 🙂

Du gleder deg vel veldig til å treffe Herman, Seis synes han ser helt topp ut. Det gjør jo jeg og, han er jo svart og stor. Jeg digger svarte store hunder, rottweileren Ciggi er min store helt og snauseren Lela er min beste lekekamerat. Vi gleder oss til å følge med på bloggen din.

25 01 2010
Grethe

Takk for hyggelig og oppbyggelig hilsen på bloggen min. 🙂
Disse bildene vekker til live mange gode tanker fra mitt hundeliv. Det varte i 25 år, 25 år med glede og mye uteliv, og jeg sitter igjen proppfull med gode minner.
Dessverre ble jeg allergisk, og derfor tok hundelivet slutt for mitt vedkommende for vel 5 år siden. Da måtte jeg avlive min siste hund fordi han var full av kreft. Siden har det ikke vært noen hund hos meg.
Det var morsomt å se bilde av retriveren din, for den er svært lik min første Golden retriever.
Gode hilsener fra Grethe.

25 01 2010
ochoogseisside

hei og takk for hilsen,

hyggelig du liker Seis, det er nok ikke en retriver – men en blond Hovawart. Hvis det er noe trøst, så ligner det veldig og de aller fleste tar henne for retriever. Hun er nydelig og veldig snill 🙂 – 10 år gammel godjente.

Fin blogg du har, stå på.

hilsen
Anne

Legg igjen en kommentar

