En liten hund i bur :(

11 01 2010

Hei,

det er jeg som er Ocho, en snill uskyldig Kromfohrländer på 1 år.  Gjett hva som skjedde i dag?  Da folkene mine gikk, ble jeg satt i bur.  Bur? Jeg Ocho?  Det var nesten på grensen til hva jeg kan akseptere, og det bare fordi Seis har løpetid.  Liksom det er min feil.  Finnes det ikke et fnugg av rettferdighet i denne verden, hvor er dyrevernet når jeg trenger det?

PS – egentlig så er det ikke ille, det lå faktisk et ben med leverpostei inni å ventet på meg.  Jeg syntes nesten de var litt trege med å åpne døren slik at jeg kom meg inn, måtte stå utenfor å vente litt.  😉

Er det synd på han?

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

