Mandag i morgen!

3 01 2010

Da var juleferien over for denne gang.  Vi har nå hatt en laaang ferie, helt siden 22.12.09, deilig.  Nå senker roen seg i huset, ungdommene har faktisk krøpet til køys med en bok.  Det er nok de som kommer til å merke overgangen sterkest, fra å være opp til morgen og sove til kvelds til å stå opp klokka 7.   Nå vil jeg og legge meg, fikk mange bøker til jul. I kveld er det Jon Nesbø og Panserhjerte som skal underholde meg, det gleder jeg meg til.  Hundene er godt fornøyd med dagen, så de bare ligger å venter på at vi skal legge oss slik at de og kan slappe av.

Nå må de følge med hele tiden, det er kan jo være at vi har tenkt oss på kjøkkenet eller faktisk enda en tur ut…..

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

