blogging

2 01 2010

er ikke enkelt, selv om alle sier det…..

jeg prøver og prøver, men må nok bruke flere hjelpemidler.  Man hjelpemidler er kjedelig, ihvertfall når de er fulle av faguttrykk og attpåtil på engelsk.  Engelsk er ikke vanskelig, men vanskeligere enn norsk – spesielt når noe skal forklares.  Forklaring trengs, spesielt nå!

Nå har jeg tenkt å lage et finere design, men tror det må vente litt.  Det er nok ikke designet som er avgjørende for det lave treff jeg har på bloggen min.  Bloggen min har nå vært aktiv i 3 timer og jeg har fått 2 kommentarer, den ene er fra meg selv og den andre fra Bjarne  (den måtte jeg be om å få)

Einar og Armand har ikke giddet å gi noen kommentar, typisk.  Men mat vil de ha….

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

